Mys och Östersund!

Hej här kommer lite bilder från vad som hänt på sistone:




Förra veckan när jag kom hem från en lång arbetsdag väntade 5st stora röda rosor på mej!
Jag Älskar Dej Stefan!




I häljen fick vi besök från Östersund. ALLTID lika trevligt.
Vi var ut och fiskade och grillade korv och marsmallows..




Sen tror jag alla blev fulla. Inklusive Jessica ;)




I måndags så jobbade jag sen var jag hem till Mange och Jessie
och hälsade på deras nytillskott lilla söta Salla!




Och häromdagen så bjöd jag till och ordnade frukost på sängen åt Stefan bara
för att jag tycker om honom så himlans mycket och sen så har vi ju barit ett par i över 10månader nu!
Värt att firas alltså!



Sen har vi varit och tittat på två lägenheter. Ingen som vi blev intressrad av. Men på tisdag så tror jag det händer grejer för då ska vi minsann kolla på en riktig pärla (iaf vad jag tror och hoppas) Hoppas bara att jag kan börja jobba en timme senare så jag kan följa med och titta på den. Har verkligen velat bo där. Mer säger jag inte. Å det känns så spännande!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anna

tack för en underbar helg! gud vilken snuttepluttig kissemåns dom har skaffat sig förresten! hälsa alla! kram!

2010-05-14 @ 03:37:48
URL: http://tend0.blogspot.com
Postat av: Sonja

Hej igen,alltså jag måste bara få fråga,vad är det som ligger i hyllan brevid sängen eran?? är det ett döttdjur???? har tänkt tok länge på de nu. alltså det bruna platta som ligger där..haha

2010-06-19 @ 14:28:08
URL: http://www.sonjaforslin.se
Postat av: Angelica!

Hahahaha Sonja! Det som ligger bredvid den grå nallen?? Det är ju en H&M- katalog ;) hahaha, så är väl nån brud ;), vad tror du vi är för ett par sadister egentligen :D hahahaha!

2010-06-21 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0