Hej vila!

Snarare Hej Då! Känns som jag aldrig får vila. Börjar fundera på hur länge jag kommer klara av innan jag bränner ut mej haha. Mina dagar går ut på att gå upp på morgonen, jobba, komma hem 11-12 timmar senare. laga mat och städa och allt annat som måste göras (om jag hinner och orkar vill säga) sen duscha sova och sen upp för samma sak igen. KUL LIV! är iaf ledig på torsdag fredag men sen är det sju dagars jobb som väntar igen och vila det kan jag glömma under dom här två lediga dagarna. vi ska nämligen till Stockholm och se ACDC, fyyy fan va gött! Oooh JA jag är mallig, och oh JA jag är skrytig, men det FÅR jag vara för JAAAAAAG SKA SE ACDC!!!!!!!!

I lördags så var jag och stefans familj iväg till degerfors på Galenskaparna, de var skit kul och skitmysigt. Vi blev bjudna av Stefans föräldrar, Tackar och bockar! :) + jätte god buffé. mums..och igår så köpte jag och Stefan med oss smörgåsar och sånt och tog med en filt och åkte ut till abbortjärn och hade picknick. det finns nog inget mer underbart än att sitta på en klippa och se ut över vattnet samtidigt som man sitter och blir kramad av världens bästa som säger att han älskar en samtidigt som solen steker i ansiktet ! GILLA! är nog det rätta ordet!

nu ska jag läsa vidare i min tidning som jag har köpt mej. sover nämligen själv denna vecka. det är nattvecka för stefan. inget jag är speciellt förtjust i då jag hatar att sova själv efter den där incidenten förra året. den har liksom etsat sej fast. men men han tjänar ju pengar iaf . och vi ska köpa ny soffa och andra nödvändiga möbler till nya lägenheten så varenda krona som vi får över behövs nog :) åååå vad jag längtar! FATTAR verkligen inte. ALLT precis ALLT som vi ville ha om man fick drömma till lite fanns med i den lägenheten. Det är sjuuuukt! men fyy fan va sjuuukt bra! Ibland ska man väl ha flyt också!

Nej som sagt åter till tidningen. Herrå polarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0