Mysfeber.

Hej hopp kaffekopp!

Ont i mitt huvud det har jag. Inte kul alls vill jag be att få skriva upp..
Vill också påpeka att jag känner ett vedervärdigt hat till bilar och allt som hör därtill..Usch vad dom kan ställa till med bekymmer.. Min hade en nära döden upplevelse igår, lilla skrotfian. Kände att hennes tid var kommen trots hennes ringa ålder. Men för tillfället verkar hon gå framåt. Hoppas hon återhämtar sej och att det inte var nåt större fel som måste åtgärdas med någon kraftig operation. Jag hade iaf tänkt ta med mej henne till Karlskoga imorn, eller låta henne ta med mej rättare sagt..

Imorse var jag hos Katherine (min numera fd. jobbcoach) var väldigt kul att träffa henne igen, hon verkade bli glad för blomman jag gav till henne iaf. Hon är lite som en extra mamma den där damen :)
Sen så har jag precis bakat en morotskaka som jag ska bjuda mina gulliga små vänner på jobbet på imöra. Vette tusan hur den blev för tyckte nämligen den såg väldigt mysko ut när jag tog ut den ur ugnen så får hoppas att den iaf är ätbar..

Nu ska jag slänga mej på soffan och inte göra någonting och vänta in häljen och tänka på mys. Tänk förresten om någon bara kunde vara min slav för en timma eller så. Skulle va så skönt. Typ ge mej massage, ansiktsbehandlingar, blanda goda små fruktdrinkar och och ha en röst som låter som sådanadär delfinljud. det ska ju vara avslappnande, eller hur??? Någon som känner sej manad??? JUST CALL ME!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0