Bättre..

Åååå det känns skönt. Har faktiskt gått förvånansvärt bra idag på jobbet. Man lär sej mer och mer. Börjar faktiskt bli kul :) Det löser sej nog :) det går ju iaf frammåt. fortfarande nervöst och jäkligt rörigt men skit samma :)

Ps. Fler och fler på jobbet har uppmärksammat att jag är ett tacksamt mobbobjekt. Fasen också, snart kan jag inte dölja det längre hahahahaha. men va fan har väl inget annat val än att bjuda på det, får väl säga som jag alltid gör efter att någon drivit eller härjat med mej. Nämligen upplysa dom om att det kommer igen när dom minst anar det. Kruxet är bara att jag aldrig kommer på något bra att ge igen med, eller så har jag glömt bort vad det handla om från början, (undra hur många "ge igen" jag har innestående??) så antar att det är bara att svälja och ta det med ett leende, det brukar funka.. Tusan att man ska vara så lättlurad. Jag är FÖR naiv. haha.

Nej nu ska jag sortera tvätt åt min älskade man som han ska tvätta kl7 imöra när jag åker till jobbet! HURRA FÖR BRA KARLAR!!!

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0