Sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne.

Hej hopp!
Sjuk är jag fortfarande, fy fan va träligt, men ut i solen det skulle jag, vad spelar det för roll om man ligger inne och är sjuk och vilar eller om man ligger ute och vilar? Bränt mej har jag gjort och det var nog ändå inte så smart att vara ute, för fy tusan vad kroppen säger emot nu! Typiskt! Kroppen är så utmattad och trött så det är helt sanslöst, måste vara allt detta jobbande som jag haft för mej på sistone, men gud va jag gillar solen, SOLEN och SOMMAREN! Kan man aldrig få nog av.

Imorgon är jag ledig och då ska jag kolla på glasögon och sedan ska jag kanske spela volleyboll och på fotbollsträning om min kropp samtycker vill säga. Tänkte iaf va med och småträna lite, så mycket som jag orkar, såg ju så himla skojigt ut igår när jag va och kolla lite. Var ju så himla längesen jag kunde va med så nog tusan ska jag försöka imorgon!

Var till Åse idag med och lämnade skissen, ska ju tattuera mig igen den 14:e, hoppas det är någon som kan byta tid med mej, för jobbar nämligen den dagen. Aja, håller väl tummarna på det.



 

Ser fram emot midsommar!

ASS-FIVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0