YiiiiiiiiiiiAAAAAAhhhhhOOOOOOO!!!!!!!!!!!

Tjo!

Hemma igen. Drog igår klockan 18.30 typ till..........ULLARED haha! Det va oväntat. Sov i stuga med mamma och syster, mys. Jobbigt har det vart. Jag körde hela vägen igår och halva idag typ :/ ingen sömn heller för vissa snarkar tydligen.
Hände en sån kul grej igår på vägen ner också. Det va nån bra låt på radion, ni vet en sån man bara måste sjunga till. Både syrran jag och mamma rev i på refrängen som vanligt, och en konstig stämma överröstade de andra tonerna. Lät lite som en fiskmås som blivit sinnessjukt eller något annat rubbat. Den kom från Mikaela. Det roliga med det var att hon inte hade fattat att det va hon som sjöng så förskräckligt, hon trodde att det var jag. Blev ganska komiskt när hon såg att min mun var stängd och hon fortfarande hörde denna höga krassliga stämma :D haha.

Och nu till huvudrubriken på detta inlägg. Kan inte fatta det riktigt men Fantastic Four ska på AC/DC i sommar. Fy fan va jag längtaaaaaaar!!!!! ska bli såååå häftigt, hade verkligen velat se dom förra sommarn. men denna funkar lika bra för mej, om inte bättre :D

Ps. Mikaela såg "Tv-Morgan" i Ullared, ni vet lagerkillen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0