Yey Hurray för maskerader!

Tycker det är så fruktansvärt kul med maskerader :D och har nu kommit på vad jag ska klä ut mej till på sandras fest. kommer bli skit kul.

Nyss provat lite kläder, smycken och smink. och det kommer det bli MYCKET av ;) Är lite lättare att klä ut sej nu efter att mitt hår ändrat färg. inte så många kändisar som har knallrött hår. Är så sugen på att avslöja vem ja ska va men sånt är väl kanske roligare om det är hemligt men jag kan ge en ledtråd. Jag ska slå på stort om jag säger så, om jag får till det kan det bli riktigt kul :) Verkligen Tuff Tjej! :)





Kommentarer
Postat av: gabriella,

åhh, jag vill veta! :d tusan, måste ju vänta lääänge.. och komma på vad jag själv ska vara! har ett förslag liggandes men får se ;)

2010-01-13 @ 22:34:33
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Maskerader är bäst! :D

Efter tuffa tjejer då, förståss! :)

2010-01-14 @ 15:45:12
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0