Romantisk middag för två?

Japp det ska vi laga ihop ikväll jag och min man uppe i huset :)
Hade tänkt något i denna stil:

  • "Förrätt"
Sallad bestående av Ruccola, Gurka, Körsbärstomater, Sockerärtor, Fetaost och Olivolja.
Vitlöksbröd hemmagjorda med pressad vitlök.

  • Huvudrätt
Oxfilé med hemmagjord Persiljeklyftpotatis och Bearnaiesås.

  • Efterrätt
Ugnsbakade äpplen med rostade nötter och vaniljkesella


Funderar på att göra egengjord Bea men vet inte om jag vågar mej på det eftersom jag aldrig gjort det :/ kör nog på det säkra kortet och tar fuskvarianten på påse :)

Nej gud vad klockan springer iväg måste duscha nu innan Stefan kommer hem från jobbet så vi kan dra och handla. Och imöra är det maskerad, ska bli sååå kul :D Blir nog en BRA hälj detta, Det tror jag på :)

Kommentarer
Postat av: gabriella,

shit vad duktiga ni är då :) vi kör på ost&kex med vin ;p



imorgon smäller det angelica! :D

2010-01-29 @ 17:34:56
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica!

haha "vi" vet jag inte det är jag som lagar maten hemma hos oss för det mesta ;) haha så tar gärna åt mej äran ;) haha.. YES, fan va kul det ska bli :D :D :D

2010-01-29 @ 20:53:01
Postat av: gabriella,

haha okej :D jag har turen att få hjälp, han har faktiskt typ tagit över köket :p

2010-01-30 @ 12:23:39
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0