MysPys.

Nyss kommit hem från Kristinehamn, vart där med mamma och syster-liten. Dom ska ju tydligen flytta dit snart. Mikaela börjar ju gymnasiet till hösten och ville helst gå i k-hamn. Så var där och tittade på lägneheten som dom ska ha. Hur mysig som helst faktiskt. typ mitt i stan, gammalt hus med mysiga vrår :) blev lite avis, men insåg snabbt när medvetandet kom tillbaka att jag absolut inte vill bosätta mej där. Nej jag vill helst av allt bo i Stockholm. Trivs som fisken i vattnet där. Skulle vilja ha bott där i mer än ett par månader när jag var liten, känner mej hemma på något konstigt sätt där och är lättare att få jobb, finns mer att göra, lättare att ta sej fram, slippa ha bil osv. och visst det är väl bara att flytta, men när det kommer till kritan så är det faktiskt inte så. Stefan och jag bor ju som de flesta redan vet ihop, han har blivit fast anställd igen och det går liksom inte att bara sticka. för hur skulle jag klara mej utan honom vecka efter vecka när jag håller på att längta ihjäl mej efter en dag? Det skulle liksom inte funka. Även om han säger att han skulle kunna tänka sej att bo där eftersom han också trivs där, men man kan inte bara lämna allt, inte han iaf det vägrar jag att låta honom göra. Men det är trevligt att leka med tanken lite ibland.

Städade i alla köksskåpen igår, så nu går det faktiskt att hitta något där. skönt. och skåpet ovanför micron va ju som sju svåra år, men nu är det klart. skönt.
ska försöka få någon ordning i sovrummet också så går det ju faktiskt att vara här, börjar få ordning på grejerna. fattar inte hur det gick till, vi trodde aldrig att jag skulle få plats med mina grejer här, men nu är det faktiskt nivån över bra. tog bara ett par månader haha.

Nu ska jag ta och slänga i en ny färg i håret och se hur det blir. Kanske tar mej ett glas vin också, det skulle sitta fint. Vintant och livsnjutare som jag är.


Nej slut och tack för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0