Lilla Lilla vän!

Jag har en vän som jag känner ett fruktansvärt behov av att träffa snart! Kommer knappt ihåg när det var senast, vilket känns helt sjukt. Så här lång tid har det aldrig vart mellan gångerna och ändå bor vi så pass nära varandra! Hur hände detta? Vad var det som hände? Vart har du tagit vägen? Vart har jag tagit vägen? Vart har vi tagit vägen?









Du förstår väl att jag saknar dej Caroline Pilz :) Du finns alltid i mitt hjärta! Och nu känner det hjärtat att det behöver fyllas på med lite Caroline! Caroline-mätaren ligger på Low...Det får det lov att bli ändring på, visst? :)



Ps. Sitter med färg i håret nu :/ vette fan va det här blir. Det märks om det går att gå utanför dörren efter allt är klart. Såg nyss ut som Pippi Långstrump utklädd till troll.

Pps. Vill väldigt väldigt gärna ha ett jobb.

Ppps. Tycker att Brunnsparken med Björn Rosenström är väldans fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0