Bey bey little redhead!

Appropå förra inlägget så tycker jag att Pippi Långstrump, trots hennes kön, är KUNG! Bara älskar Astrid Lindgren! Hon är helt enkelt ett geni! Jag kommer Alltid vara svag för hennes karaktärer och berättelser! Finns ingen bättre barnförfattare än henne. Och har väldigt svårt att tro att det någonsin kommer att komma någon ny i hennes nivå.

Har funderat på att färga bort mitt röda hår :( Trots att carlings-tjejen återigen berömde mej gång på gång för min fina färg häromdagen. Det du Corri det gjorde du bra ;) Men håret växer och plånboken är för snål för frisörbesök, trots att det är världens snällaste goaste COOLASTE och billigaste friör jag har så måste jag nog lyssna lite på plånkan iaf. Dessutom börjar det bli lite tröttsamt med alla rosa fläckar runt om i lägenheten, på kläder, möbler lakan och handdukar. Så tror jag satsar på något mer i min naturliga hårnyansskala!

Här kommer lite färger jag tycker är sjukt snygga!










Får nog bli något i den stilen kanske! Men men får se. kanske blir något helt annat!
Nu ska jag försöka fräscha till mej,om det går. mamma kommer snart och hämtar mej och ska bjuda på sallad :)  BEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0