Arbetslösa alkoholister kallar till möte!

Fy vad trött jag blir på att vara arbetslös. inga jobb att söka heller för den delen,... faaaan va jag hatart. Sitter här och grunnar över livet, tillsammans med min vän il nostro. inte mycket till sällskap. det kräver lite tid för att han ska komma med goda råd. och jäklar vad goda råd och smarta ideer man kan få efter lite tid tillsammans. men inte idag. inte idag. det vore ju alldeles för sorgligt.

tänk bara vad mycket lättare det skulle vara att bo i stockholm. när kommer det någonsin att finnas jobb här i trakterna ? det känns så himla mörkt.
Ska titta på lägenheter nu så kanske jag blir på lite bättre humör. eller kanske inte då blir jag väl bara ännu mer sugen på att flytta.

fan va allt änns jobbigt just nu på alla fronter.

Hej då....

Kommentarer
Postat av: Helen

Ligger du inte tillgänglig på hemtjänsten längre? /Helen

2010-01-13 @ 16:13:19
URL: http://vingligaben.blogg.se/
Postat av: angelica

Nej inte så mkt. det kvittar vad mycket jag legat tillgänglig förut så får jag typ aldrig nån tur ändå. känns så himla tråkigt att hänga upp hela ens liv på att kanske få ett par turer i månaden så försöker söka något annat vilket inte är så lätt. :( saknar alla på hemtjänsten, både arbetskamrater och brukare! :(

2010-01-13 @ 16:39:23
URL: http://frudoddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0