12.09

..Är nu klockan när jag skriver detta.

I fredags så kom Louise och Johan hit och tittade på film med mej och Steffe. Blev Inglorious basterds igen, va bara Louise som inte sett den och jag och S har velat sett den igen så så blev det.

Sen på lördan va vi och fikade och HANDLADE med M&J Bestämde dejter på varenda affär tror jag ;)
Senare vankades det 25-års kalas på Åsen väldigt trevlig som vanligt i det umgänget, sen bar det av hem hit för någon sorts efterfest.

Igår gjorde vi minsta lilla, och blev sedan fantastic four häng med bio. Snabba Cash.

Och så kommer vi tillbaka till denna dag då. Måste nu skynda mej och duscha och äta frulle och göra mej i ordning. För kl 13 ska jag befinna mej på "tjejträff" hos min jobbcoach.

Så är väl bäst att kila.

Ps. Drömde en konstig dröm inatt igen. Drömde att jag helt plötsligt efter en tripp till karlstad för att kolla på barbies åt syrran (som för övrigt blir 16 i år) fick för mej att ta en prommenad till Brunflo. För er som inte vet vart det ligger så är det en förort till Östersund som ligger ca 50 mil härifrån. Det var inte så jobbigt som jag trodde , och fort gick det. Jag började gå vid efter lunch nån gång, kanske vid 14tiden. och kom fram vid 21.30. stefan jobbade eftermiddag så han skulle komma hem typ en timme senare, och efter att ha kollat på klockan försökte jag komma på hur jag skulle förklara min spontanitet för honom. det enda jag gjorde väl framme i brunflo var att köpa mineralvatten två sorters bullar en banan och lite reflexer, för det hade ju börjat bli mörkt. Det var fortfarande vinter så jag måste haft ett jävla tempo, för jag blev hela tiden förvånad att jag inte frös i drömmen, iförd endast mjukisbyxor och collagetröja. När jag väl fått min bulla och banan, så började jag traska hemåt. jag hann bara till närmsta busshållplats, när en bil (som sedan visade sig vara en lägenhet) stannade och frågade om busstider. Jag förklarade att jag inte var från trakten och var på väg hem 50 mil neråt i landet, och fick då se att det var ewelyns syster jag stod och pratade med. i samma sällskap kom filip kowalski och erbjöd mej skjuts på hans häst och vagn. efter massa om och men så fick jag åka med iaf till mora tror ja.

Konstigt det där med drömmar.

Nej som sagt måste kila. Hej!

Pps. Ska fylla i min tattuering imöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0