Veckoplanering

Måndag - Fika hos Therese. Flytta grejer från förråd till förråd. Spela GH med Emelie :)

Tisdag - Karlskoga på kandidatdag med intervjuer. Vara barnvakt åt Ebba Elsa och Alfred.

Onsdag - Vill att det blir Angelica/Jessica onsdag. Det var längesen.

Torsdag - Förnyelse av deligering. Tjejträff med folkuniversitetet.

Fredag - Hoppas på att börja jobba. Dags för fredagsmys :)

Lördag - Tror att Erik hade fest då så blir väl dit :) eller var det på fredan?? Äsch det märks.

Söndag - Alla hjärtans dag. Angelica/Stefan mys med restaurang och bio i Karlstad.

Förhoppningsvis hinner jag med att träna och fika hos Micke och Katta. Och träffa Carro en stund också :)
Tveksam till bion, vi ska se Wolfman, och för er som inte känner Stefan så bra så kanske ni inte vet att det läskigaste han vet är varulvar. Han är livrädd. Smart filmval haha. Han kommer döööööööööö av rädsla om bilen stannar på vägen hem. hahaha. Kan bli kul ;) Nej usch vad skadeglad jag är men det måste man väl få va ibland haha ;)

Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha, jag riktigt ser framför mig när bilen stannar på vägen hem och stefan få panik! HAHA :D nästan så jag dör av skratt bara av tanken :P

2010-02-08 @ 15:03:33
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: angelica

HAHA Jag vet , han höll på att börja grina när jag sa det ;) haha..

2010-02-08 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0