Måååååååål.

Yes känns precis som jag vunnit någon sorts match med mej själv. För på måndag börjar jag på mitt nya jobb :D Yiiiihoooo. Känns så spännande. Jag och sex till tror jag det var som blir anställda. Känns så himla kul att jag var en av dem när det tydligen hade vart massvis som sökt :) Well done Angie! :) Liite nervöst är det men det verkar hur kul som helst, bara att hoppas på att det är det med :) Fast måste erkänna att det är lite tragiskt. Nu behöver jag inte Katherine längre :'( Hon känns lite som en familjemedlem på nåt sätt. Kommer bli jättetrist utan hennes pepp, glada humör och kloka ord.

Ikväll ska jag iaf fira :) Kanske ska slå på stort och köpa mej något gott att äta? :) Stefan jobbar ju eftermiddag denna vecka så jag ska hem till Magnus och Jessica och fira med lite vin :) åå vad jag känner mej braaaaa :) hahaha! Man måste få säga sånt ibland, var väldigt längesen jag fick höra det av mej själv men man mår bra av det så därför ska jag nu säga något aningen omoget och som jag aldrig kunde tro att jag skulle säga någonsin men som kommer kännas så förbannat bra!

JAG ÄR BÄST!!! hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis till jobbet!! :)

2010-02-10 @ 13:15:28
URL: http://josephineew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0