JAG VILL!

Ja satan i gatan vad jag vill mycket jämt och ständig. Igår var jag iaf en duktig flicka och tog tag i massa som gjort mej stressad osv. Så känns lite bättre idag, Inte helt bra men det kommer nog.

Tänk om det kunde få bli som jag vill med allt :D skulle va så underbart. Isf har jag mycket att se fram emot kära vänner, oooo va mycket! aaaaaaaaaaaaaaaaa blir galen snart när jag tänker på det, ÅÅÅÅ VAD JAG VILL!!!!!

Nej nu måste jag in i den där duschen igen, sen ner och träffa Jessie för en fika och sen ska jag på möte med min jobbcoach!

Har'e...och Kanin! (haha nej nu ballar det ur totalt, kan inte fatta att jag drog en sån dålig vits. men gjort är gjort, tack för mej!)

Ps. Ringde någon precis och talade om för mej att jag blivit tipsad för att få gå och bli kostnadsfritt stylad och fotograferad. Kan ju va kul faktiskt, jobbigt och ta sej dit ner bara, Det låg ju tydligen i Västerås. Fick ta med mej en kompis också om jag ville så om någon är intresserad så är det bara att hojta till. Det enda man behövde betala för var bilderna om man ville. haha konstigt det här! Men tack Ida det låter kul ;)


Kommentarer
Postat av: gabriella,

shit, det lät ju super kul att få bli fotograferad och få fina bilder och allt :)

2010-02-04 @ 17:09:34
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0