Fylleslag

Hahaha! Det började med en enkel liten hemmakväll med rom o cola och ett par glas vin och kortspel med Stefan och Krille. Mys! Var tänk att vi skulle till Lesjöfors men pojkarna kom på den superbra ideen att åka in till stan och bada badtunna ist, eftersom vi inte visste om vi hade skjuts hem, inte visste va det var för folk vi kände där osv. Badade ett tag och sen hem och sov. Däremellan hann vi bli en aning i taga av någon underlig anledning.

För att tillägga så har jag inte bara världens underbaraste pojkvän, utan också världens svartsjukaste pojkvän också haha, men än så länge är det bara charmigt ;) har inte vart med om någon som är så himla mån om ensamrätten om mej. hahaha. Det var ett under att jag ens fick bada i bikini, hans förslag var en t-shirt och låna ett par shorts av honom, haha. Efter en stund klarade Stefan tydligen inte mer, han stod inte ut med tanken på att bandypojkarna kanske inte skulle hålla sina fingrar i styr under vattnet (Fick reda på idag att det var anledningen till att vi åkte hem så tidigt) haha. Det roliga är att när vi blev ihop så gjorde stefan tydligt klart för mej att han inte alls var en svartsjuk person,. varken han eller jag förstår riktigt hur det här går ihop haha. bara å vänta till sommarn, då var det tydligen våtdräkt på som gällde. tror han iaf :b

Idag åt vi frulle på cafeet i Persat,  Sen har vi hunnit med och leka kurragömma i brist på annat, jag stefan och krille. Troligtvis kommer vi aldrig att växa ifrån sånt haha..sen har vi kollat film ätit pizza och nu ska jag ta och ropa ner pojkarna från övervåningen och tv-spelandet och bjuda dom på äppelpajen som jag precis tog ut ur ugnen :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0