Du är vad du äter!?

Tredje dagen med havregrynsgröt och rivet äpple till frukost. Och en grov hård brödskiva :) Nu ska kilona bort. Ska försöka att byta ut lite av den skitmat som jag oftast äter och försöka att äta lite nyttigare. Jag äter ju oftast vanlig husmanskost, faktiskt inte så mycket halvfabrikat, det är inte lika gott. Men tänker slänga dit lite extra grönsaker och sånt. Tänker förresten inte säga att jag satsar på beach2010 för det har inte funkat något tidigare år. Får se hur länge jag orkar den här gången..Fuskade faktiskt igår och tog en pizza. Skumt att jag var sugen över huvudtaget. Häromdagen när Stefan föreslog pizza som mat så skrek jag bokstavligen rakt ut att jag HATAR PIZZA haha... vinet blir nog kanske svårast, längesen jag tog flera vita häljer på rad. Hmm men det ordnar sej nog. Alla mina vänner får väl hjälpa mej på traven och inte planera in något kalas som man vill gå på för ett tag framöver ;) ... Sen måste jag ta tag i det här med träningen. Har verkligen legat på latsidan. liksom inte haft någon motivation. Nej Skärpning. Aja nu ska jag duscha sen hem till mammi och sedan lite ärenden på stan.. PUSS Hej!

Kommentarer
Postat av: - YE HELLO , GET TO THE CHOPPAAAH!

- du hade najs hårfärg!

2010-02-12 @ 18:04:11
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas att får en fin fredagskväll :)

2010-02-12 @ 18:21:14
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Trees

Nu blev jag inspirerad att göra det samma! Lycka till tll oss nu då;)

2010-02-13 @ 17:09:08
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0