Det går framåt.

Det känns som det håller på att lossna och poletten är på väg att trilla ner, skönt. Fattar mycket mer av datasystemen och registreringarna och allt det nu efter idag, igår snurrade allt bara runt i skallen men idag tycks det ha samlat sej lite och delat upp sej i olika fack. Jag kan alla esc sidorna nu och vad man gör på dom, typ iaf :) det är kul. så om 4,5 veckor är jag utbildad kommunikatör. Längtar tills vi får samlyssna nästa gång, man lär sej så mycket då. Ska sitta i traneen i två veckor av dessa 4, kommer vara grymt nervöst men hoppas på att det är lika kul som det verkar. Har tagit kort också idag så vi hamnar med i datasystemet och till våra passerkort :)

Längtar så tills jag ska göra min tattoo :) långt kvar men jag var ju in för ganska längesen och beställde tid så kanske går att få lite tidigare, som med dom andra jag gjort. Sen appropå kroppsutsmyckning så har jag under en lång tid funderat starkt på en piercing. Men vart tänker jag inte säga . det får vara en hemlis hysch hysch ;) kommer nog rinna ut i sanden men har funderat på det länge nog så we'll see!

Nu blir det bara slappa . Som vanligt den här veckan och minst 4 veckor framåt antar jag . åker ju hemifrån ca 06.45 och kommer hem ca 17.30 så man blir ganska sleten, speciellt när hjärnan går på helvarv under hela dagen.

ha det gott! Kraaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0