PSK-damlag.

Yey tummen upp för det. Och du som sa att det inte skulle bli något lag. HAHA In youre FACE!
Har nyss kommit hem från första träningen på Yngsvallen. Benen värker kroppen säger sova, men då är allt som det ska! :)

Synd bara att jag inte kommer kunna vara med så mycket med tanke på jobbet , men det var iaf grymt kul idag!
Och sen är det ju ett perfekt sätt att gå ner alla dom där kilona som måste bort! Så alltså bara tummar upp! Nästan iaf.....

Måste också tillägga att jag har den bästa pojkvännen i hela världen! och han är min min min !
När jag kom hem från jobbet idag så stod en bukett med röda rosor på vardagsrumsbordet och en lapp där det stod "Du är den bästa. Jag älskar dig över allt annat" Såna saker är nog bland det bästa som finns. När det kommer i vardagen när man minst anar det. Så oj vad pussar och kramar han kommer få när han kommer hem, unge Herr Qvist!

Nu ska jag slänga in lite plättar i ugnen och sen göra lite situps så jag inte får allt för dåligt samvete med sån sockerkvällsmat efter ett träningspass, kanske det blir att stå 1-1 iaf. Men jag säger bara kanske :)

Ha det gott. Pusspusspusspusspuss

P.s: Jag hatar vårat nya datasystem på jobbet vi håller på och lär oss. Hoppas Tele2 ångrar sej och säger att vi inte ska ha det utan behålla dom gamla! Men det antar jag är som att önska sej guld och gröna skogar så jag får väl liksom bara gilla läget :b Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0