Hey there old friend.

Bloggen har gått och skrumpnat ihop lite tror jag. Jag har liksom tappat lusten lite och så har mitt liv viktigare saker för sej nu för tiden så det hinns liksom inte riktigt med. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det trogna läsare!
Men här nedan kommer en liten resumé om vad jag har hållt på med på sista tiden;

Jag har gått upp i timmar och jobbar numera 100%,
Jag har varit i Sälen med underbara familjen Qvist och mysit.
Jag har lärt mej att laga flera olika nya maträtter.
Varit i Karlstad.
Tagit sköna promenader i det underbara vårvädret.
Blivit stoppad av en civilpolis.
Njutit av flera goda glas vin.
Lyssnat på bra musik.
Räddat min pojkvän från en spindel.
Varit på bandyavslutning.
Hälsat på bebisar till höger och vänster.
Letat lägenhet.
Shoppat.
Lärt mej massa nya saker på jobbet. Håller just nu på att lära mej admin :)
Kännt mej förväntansfull och lycklig över att jag ska få se Maiden, Mötley och ACDC i sommar :D
Kännt mej allmänt lycklig och tacksam över mitt liv!

Nyss har jag klickat hem bl a ett par skor och lite annat från Nelly, och nu ska jag bara slänga mej på soffan och glo på tven och längta tills på fredag :D

Ses när vi ses bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0