1

Första april idag. Har klarat mej från lurerier. iaf vad jag vet. som sagt tur att jag inte jobbade idag, annars hade jag garanterat legat i riskzonen.

Min blogg funka inte häromdagen och hade världens utlägg att lägga upp. Men sorry det får bli en annan gång för mitt minne är desvärre inte längre. så därför bjuder jag på ett skit tråkigt och ointressant sådant ist :)

På senaste tiden har jag vart på hockey. Jobbat. Vart på gruppfest med jobbet. Städat. Fixat påskägg åt både vuxna och barn. Lärt mej en ny maträtt. Hälsat på mina svärföräldrar. Åkt omkring med en trasig bil. Tvättat. Sovit själv i massa nätter. Diskat. Städat. Och ja jag tror att ni fattar att detta inte är det enda men jag känner att toabesök och liknande inte är något värt att skriva ner.

Imorgon ska vi iaf till Gustavsvik. När jag säger "vi" så menar jag ju självklart Fantastic Four! Sedan blir det förhoppningsvis matlagningsmys och sånt där :) Sedan på lördag så jobbar jag först. Sen hem och fixa lite och sedan hem till Janne och Carina är det väl tänkt :) det tror jag kan bli riktigt roligt. Det brukar bli det på de där "släkt kalasen".

Och nästa hälj åker Jag och Stefan, Therese och Christian, Johan och Veronica och barna till Sälen. Det kommer bli sjukt mysigt känner jag på mej :) Ska bli så skönt att komma bort lite :)

Och för att inte glömma så frågade Stefan mej om en sak häromdagen. Han föreslog att vi skulle åka till Selma Spa en weekend eller så framöver.. Åå vad det skulle vara skönt! Jag längtar redan även fast inget datum är satt.

Sist, störst men också minst så vill jag återigen säga grattis till både Micke och Catta som alldeles nyss fick sej en liten Liam och till Åsa och Mattias som häromdagen fick sej en liten Molly! Grattis och lycka till till er <3 Känns lite sjukt och ovant att ni verkligen har blivit föräldrar men på samma gång så känns det hur underbart som helst och jag är så glad för eran skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0