Störd Stördare Stördast!

Har en riktigt störig dag idag faktiskt.. Jag stör mej nåt så grymt. jag vet att det är dumt... men ändå, är det verkligen det ? Egentligen har jag ju faktiskt anledning med tanke på hur vissa val gjordes och vilken skål som vägde mest just då.. Nu pratar jag i gåtor och i alla möjliga knasiga ordlekar och tur är väl det! Allt skulle bli så himla konstigt och ännu mer invecklat och oförståeligt om jag skulle skriva rakt ut vad som tynger mej just denna dag som så många andra dagar! Hatart!!!!!! Jag stör mej på hur du behandlade mej, jag stör mej på att jag brydde mej, jag stör mej på hur det kändes, jag stör mej på ett sketet namn, och framförallt så stör jag mej på just Det Där! Jag mår aningen illa!

Jag känner mej som en osäker liten skygg fågelunge just nu som sitter i ett halvdemolerat bo ute på en vek gren! Det känns verkligen inte bra måste jag säga! uscha huamejjen !


Har nyss vart på dejt med drömjohan! va på köket och fick i oss lite mat! Halstrad gös med kokt potatis, smörstekta champinjoner och smögenräkor samt vitvinssås tog jag och det va inte helt fel!!

Ikväll ska jag även bli bjuden på mat på Apelvägen! Min kära lilla sötaste Lois kommer ju hem! Det gillas skarpt! Vinet det ska dansa tango mellan smaklökarna har jag en känsla av! Håll i er stora och små gamla och unga för vi ska få hela stan att gunga!


Tills vi ses och hörs igen säger jag lev livet så gott det går, älska dina älskvärda, gör sånt du vill och som gör dej lycklig,för man vet aldrig vad livet har i bagaget, imöra kan det vara försent!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0