Oxhälja, en Hälj i Filipstad!

Hejsan Svejsan!

Jahapp nu va marken slut för det här året, tyckte häljen gick hur fort som helst.. några speciella köp gjordes väl inte direkt men kan säga att jag kommer tillbringa lite tid med Stefans bästa köp när jag skrivit klart detta, han köpte en huvudmasserare, och den är så sjukt bra..

Torsdags fick jag ett samtal från Åse, hon undra om jag kunde komma på fredan kl 3 ist för i december när jag hade tid först.. Självklart sa jag och så blev det .. det blev inte den jag hade målat först, utan blev lite enklare., hoppas på att jag inte ångrar den nu när det va så kort varsel, men äsch skit samma det gör jag nog inte :)

Nygaddad och grann knalla jag hem till Stefan för att umgås lite med glaset på hög fot.. party och sen öltältet.. Lördag lika så.. den där vita vätskan slank ner lika fort fast denna gång hos mammi,.. Jag Stefan Magnus Jessica och Krille knalla dit på ett par drinkar, Mickis hade fixat, bakat hade hon gjort också.. sen vidare till kocken och återigen gyttjebad i öltältet.. fattar inte hur jag kunde va så dum att jag tog vita tygskor.. IQnivån var inte på topp där kan jag säga..
Träffade Christopher och hans flickvän vilket var väldigt roligt med tanke på att jag inte träffat han på säkert ett par år..

Och efter denna hälj kan man ju kanske förvänta sej att det skulle bli nyktert men det kan ni ju bara glömma ;).. På ett sätt så LÄNGTAR JAG SOM EN TOK tills fredag, då kommer världens bästa hit och hälsar på, Jonas, Rickard+hans tjej, Jonte och Anna kommer hit, har saknat er hur mycket som helst.. då blir det kräftskiva och mys hela häljen !På ett annat sätt vill jag att det ska vara hur långt som helst kvar till häljen eftersom att då åker Stefan iväg från mej ut i Europa.. saknar dej redan nu när jag tänker på att du kommer vara så långt borta från mej !


Hmm ska försöka städa lite här nu efter häljens bravader, det kan behövas.. sen ska jag försöka fixa någon mat tänkte jag !


Ha det så bra tills vidare!

Åver änd aout!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0