I've got a crush on Calle!

Jahapp då va man sjuk igen, väldigt bussigt! Tackar och bockar! fyyyyyy för snoriga näsor och torra läppar! Discusting!Bara att be och böna att man är frisk i häljen, På söndag fyller nämligen Jessie år så henne ska vi fira på lördag sen så lutar det åt ladies night så att säga på fredag!

Häljen som var har jag lite delade åsikter om .. weird one om jag säger så! men men allt löste sej till (det bästa?) på söndagskvällen! fredan va väl lite oplanerat ! sen lördan så kom lojloj the one and only hem och bjöd på en så supergod måltid direct from götet! mm vill jag ha nu! Söndan så fick mina katter flytta till Långban, hoppas dom får det bättre där.. kommer bli så tomt men kan ju inte ha kvar dom nu när jag måste flytta! Igår va jag på ljusparty hos Ewelyn! Jag hade bestämt med både mej själv och min plånbok att inga köp skulle göras men som vanligt så blev det inte som planerat! men men tvåhundra spänn kanske inte är något att haka upp sej på ? eller?

Har längtat och gruvat mej för gårdagens idolavsnitt, men som TUR VAR så kom han vidare han den där skåningen som jag är så förtjust i, woohh vilken röst! Något knäsvag! Calle Kristianssion, den enda som fängslat mej någonsin i idol! Kan inte förklara vad det är men i mina ögon har han det där lilla extra! Usch vad vansinnig jag hade blivit om den där Piotr hade gått vidare, jag tyckte han sjöng falskt och nej han skulle inte ha en chans mot Herr Kristiansson! Så nu kan jag andas ut och smålängta tills fredagens avsnitt! Okej, vet att jag låter lite besatt och helt kär vilket det även finns någon (jag ämner inga namn, haha) som är väldigt svartsjuk på, men så är inte fallet.. Det är bara att vissa människor fastnar man för! Inget mer med det! Så måste väl också påpeka detta, Calle du har ingen chans mot min Stefan, Inte nu inte någonsin! (Nöjd nu ;) ?)

Idag ska jag och mammi till karlstad och köpa garderober till mej, måste ha någonstans att ha mina kläder.. Matte är inte min starka sida men till och med med mina hjärnceller och mattekunskaper så är det ganska öppenbart att jag inte får in mina kläder i ca två garderober hos stefan och zero hos mamma, när jag knappt får plats i mina 5 st hemma i persberg.. så förhoppningsvis hittar vi det vi söker idag! annars vet jag inte vad jag tar mej till! Känns väldigt deprimerande om jag skulle fortsätta att ha mina kläder i IKEAkassar, vilket jag förtillfället förvarar det flesta plagg jag använder!

Förövrigt har jag nyss tillbringat närmare en timme i väntrummet på AF, när jag väl kom in fick jag veta att jag inte alls behövt gått dit ! Kuuuul men men jag fick mej iaf ett antal goda skratt med my old friend Tobias Nordwall! det bidrog till att det var värt besväret!

Nej usch vad jag tjatat nu om allt och ingenting!

Jag blir inte klok på mej själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0