Går ner på knä och tackar och bugar och bockar!

YEEEEES!!!!! Har nyss ätit en stor frulle med två mackor och en skål med gröt .. och allt gick ner, allt ligger kvar i magen och jag mår inte ens illa typ :) det är visst nån som är tillbaka! Känner mej återigen som en människa! THANX ALOT! eller borde jag tacka?! har ju mått såhär sen i måndags, är du värd att tacka då?! hmm ja det va ju en jävligt bra fråga , men är väl bäst annars kanske man blir straffad igen !
Hmm okej tro inte att jag är schitsofren nu men jag har seriöst fått för mej att jag gjort något jag behöver straffas för.. det är inte mänskligt att må så här dåligt som jag gjort annars i så många dagar! men men that's life I guess!


ska ta och ringa mamma nu,. min mobil har ju gått i pension och gått och blivit döv, så har inte pratat med henne på massa dar ,, endast sms, där hon väldigt oroligt skriver att hon tänker på mej och tycker synd om mej.. hon är söt hon :) men det är väl sådär kanske när man får egna barn och dom inte längre bor hemma så man får ta hand om dom när de blir sjuka!


Städa idag kanske. Ovanligt!! Finns det nåt diplom i sånt, jag förtjänar ett isf!









Har återupptagit begäret av Ola Magnell!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0