Gammal räv?!

Jahapp då va man gammal nog att gå på bolaget då.. får väl se när jag hade tänkt att gå in första gången och köpa mej en flaska vitt alldeles själv!
Min födelsedag var lugn och skön. fick en massa kul av mina nära och kära.. och måste säga att lyhörda pojkvänner är det bästa som finns :) jag nämnde nämligen en gång att jag ville börja läsa lite igen men inne i mitt huvud finns en vetskap om att det sällan blir av, och har inga bra böcker. och får aldrig ändan ur och gå ner till bibblan..detta hade stefan lagt på minnet och av honom fick jag två böcker + ett presentkort på carlings för 700kr. det va braaa :) av mamma fick jag ett armband och massa pengar och en ny mobil :) och av Magnus och jessica fick jag den alldeles underbara presenten, jag kan avslöja att jag kommer att befinna mej med bäste fröken strömberg på löfbergs lila arena nästa onsdag .. wiiiiiiie :D som jag längtar!
Fick massa annat fint och för att inte glömma SKOJ prylar av alla andra också men det skulle bli alldeles för långt och drygt att läsa det så det spar vi till en annan gång :)

Har jobbat idag.. ta mej fan !!! va kul att träffa en del av mina gamla tanter och farbröder igen :) sen har jag och steffi tvättat och ätit på kinesen,, och nu nyss har jag precis vaknat..kommer bli intressant att försöka sova senare ikväll efter dessa några timmars eftermiddagsblinkningar!


GÖTT med ny mobil säger jag bara !

Pöss Höj!






Du gör mej hel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0