Frukost på sängen och fjortisfasoner!

Godmorron eller godmiddag!
Magsjukefallen blir bara fler och fler, hörde idag att även Veronica blivit drabbad så nu har nog denna hemska sjukdom drabbat de flesta i Qvistsläktet och dess omgivning! känns lite vanskligt att åka dit imöra att fira Johan om det nu blir så ..
Konstigt nog har inte min gått över än och jag blir vansinnig, så fort jag stoppar i mej något så känns det som det ska komma upp..men det gör det ju tyvärr inte,, skulle va så skönt om alla bakterier bara skulle komma ut,,men ist så ligger dom där inne i magen och retas och bråkar..hoppas för guds skull att jag är frisk på lördag iaf, för då är det ju någon som ska ha födelsedagskalas och middag med brudarna :) det ser jag fram emot :)

Imorse fick jag frukost på sängen av min underbara :) det gillas skarpt!


...Försöka få i sej lite fil kanske.. mm aa så får det bli!


Ciao!

Ps. Min pojkvän tycker att jag är en fjortis, hmm jaa vad ska jag säga ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0