Down in black!

Heeeey!

Hatar den här dagen redan, fast den knappt börjat.. hoppas den blir bättre.. måste ta tag i så mycket tråkigt,.
Jag känner även en frustration och en liten tår i ögonvrån över att jag inte kan åka på mustach i karlstad imöra.. vill verkligen se dom , men får väl bli en annan gång en annan tid i ett annat liv... nej herre gud här kan jag inte sitta som en grå gubbe och bara prata om gråa saker.. nu är det dags att räta på ryggen och rycka sej i kragen och ta tag i det här, mitt liv, denna dag.. ja, få upp hakorna en decimeter eller två..

Igår fick jag blommor av Stefan när han kom hem från jobbet, han kan att den pojken :) jag tycker om han väldans mycket!
Idag är det min tur att förhoppningsvis göra honom glad, ska laga mat tills han kommer hem, hoppas det blir gott, är lite ute på okänt vatten med denna maträtt. men det borde inte va så svårt..


Hang on, Hold Out! Hmmmmmmm..lättare sagt än gjort...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0