Blod Svett Och Tårar!

Tjohopp!

Idag har jag vart på Box med Louise och tro det eller ej så gick vi från lekskola till blodigt allvar på bara en liten stund, det är inte likt oss hörrö , vi kan att om vi vill ;) , hur kul som helst men va så sjukt jävla jobbigt, svetten rann, hårfärg rann och det såg ut som man hade grinat i 58 timmar! Men som sagt hur kul som helst, det blir det fortsättning med :)

Sen har jag nyss lagat mat, och slängt i mej en stooor portion så den där träningen innan va nog välbehövlig :) har en stark känsla av att min kropp kommer att känna sej som en vindruva i solen som håller på att förvandla sej till ett russin imöra.. helt möör. men gud va skönt det är :) något som är mindre skönt och som jag är sjukt jävla trött på nu är min axel som aldrig vill bli bra, är som en handikappad invalid, och det känns inte kul. kan inte göra nånting utan att den ska börja värka som faaaan rent ut sagt.. ska tigga till mej lite massage när karln kommer hem ar jag bestämt eftersom jag vart så duktig och lagat mat..

Nej nu skakar mina händer snart sönder så mer blir det inte idag . tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0