Stockholm!

Hej Bloggen! och alla läsare också förstås..

Ni anar nog redan vad detta inlägg kommer att innehålla, jo just det precis , häljen ja!
Den tillbringade vi i Stockholm, :) krille skjutsa ner oss till tåget i k-hamn till 14.44.. 17.31 anlände vi på centralstation i stockholm, eller det var iaf vad det stod på biljetten, om vi var så punktliga har jag inte en aning om.. vi tog tunnelbanan mot skanstull och vips så befann vi oss på hotellet, va hur fint som helst. fyrstjärnigt är inget man är van vid.. och för att tillägga så bodde vi på det hotellet som idolerna håller till på men dom var ju i Malmö denna hälj, va lite synd, men stefan var nog nöjd, han fick ju för sej att jag hade räknat ut att de bodde där och att vi därför skulle bo där för att träffa Calle haha, det hade vart smart men så var inte fallet!

Vi bodde istället på samma hotell som en annan kändis, ingen mindre än Magnus Samuelsson, han var stor! såg honom tre gånger på två dar! såg ett par till kändisar, eller kändisar och kändisar! Kommer ni ihåg Ingrid från Idol 2004? hon som sjöng "I can't help fallin in love with you". Hon som hade gått hos sångpedagog i tre år , och som trodde hon hade 50%chans att gå vidare men hennes sångpadagog sa 70%, (skulle vilja träffa den där sångpedagogen, hur kan man ge hopp åt någon som inte kan sjunga ? jag tror den där pedagogen gick på något väldigt konstigt!) Iaf så såg vi Ingrid haha, dt var min höjdpunkt den dagen!
Vi såg också en annan idoldeltagare, en riktigt tuff tjej som sökte det här året Karolina Goczkowska http://www.youtube.com/watch?v=uqzi6XPY2tg ..sen såg vi Ebba Hultqvist utanför Kungliga dramatiska teatern! jaja, nu har jag fått berätta det också :b..

På fredan iaf så checka vi in, va ut och åt och sen hem till hotellet och drack lite vin, kolla på idol, myste och drack lite mer vin! På lördan gick vi först raka vägen ner mot hotellfrukosten, fy tusan va underbart det är! sen gjorde vi oss i ordning för att dra ner på stan, va iväg till skansen, och gick varv på varv på stan, men konsigt nog handla jag inte ett skit åt mej själv. vad är det som hänt? köpte enbart två julklappar! skumt! sen va vi hem till hotellet och åt på restaurangen där, väldigt mysigt och lyxigt, sen tog vi tunnelbanan mot stan igen för att gå på bio, såg sista delen av stig larssons filmer. den va bra! sen hem till hotellet igen för allt va stängt och min telefon saknade pengar, stefans var död och jag hade missat samtal från Max! så vi ladda telefon ringde upp och begav oss återigen mot tunnebanan, vi kom fram till Jesper efter 1 nångång, så det blev ganska sent, men kul att träffa alla, synd att inte Denise var med :( men vi ses ju till nyår iaf :D vi började dra oss hemmåt vid 4 eller nåt sånt, och när vi väl var framme vi t-centralen och skulle byta tunnelbana mot hotellet så hade det brunnit nånstans så tåget var försenat, vi kom hem till hotellet efter 5 nångång, så på grund av det så skippa vi frukosten på söndan :( :( .. det var när vi satt och tog en macka på ett fik som Ingrid kom vandrande förbi haha!

va och titta lite i gamla stan på söndan och drev runt i affärer, va och åt och sen gick tåget hem! och när vi kom hem till filipstad så hade Åsa bakat lussekatter som hon bjöd på tillsammans med glögg .. mmmmmm!!

vi har iaf haft en skit mysig hälj och vi har hunnit med det mesta vi skulle ! Jag älskar dej Stefan Qvist! tack för denna verkligen fina present!

Idag sov vi läääänge kan jag säga! sen skar jag mej i tummen med en osthyvel, BRA gjort!
Nej nu ska jag byta om, sen åka och handla, hej så länge!

Ps: jag så Brüno i torsdags, den va kul :d haha!




Kommentarer
Postat av: a-k

åhh ja vill oxå på myshelg=) kram

2009-11-30 @ 20:31:55
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0