Semester semester semester!

Ååå äntligen är det fredag!  som jag längtat! kl 14.44 går tåget och då sticker vi för en stund! Sköönt och välbehövligt! lite träligt med parken och så , hade velat vart dit faktiskt, men men jag måste erkänna att jag hundra gånger hellre ligger på ett hotell med den som jag älskar mest av allt i hela världen, och äter hotellfrukost och bara myser en hel hälj ist för att häljen ska bli som vanligt, sen ligger man där på söndagen bakfull och jävlig och undrar hur tusan häljen har kunnat gå så fort! Så tummen upp för BRA pojkvänner alltså!

Nu kanske ni undrar vad i helskotta jag gör uppe så här tidigt och sitter framför datorn dessutom ? och Ja, jag har faktiskt sovit lite inatt, som tur var ! annars hade jag nog behövt skicka ut begravningsinbjudningar snart! jo, det är så här, stefan börjar jobba närmare bestämt 05.36 eller va tusan han sa. och klockan ringer ca 05.10 kanske! Jag är en sån människa som har svårt att somna om när jag väl blivit väckt, och inte blir det bättre när det känns som dagen före julafton! så här sitter ja, tragisk men morgonpigg (för en gångs skull) och uppdaterar lite av vad som hänt och vad som komma skall!

Förresten så blev det som jag sa, mitt dåliga humör blåstes bort tillslut, och så åkte vi upp till hasse och christina och fick oss lite mat! skönt att slippa hemmafrusrollen för en stund, det känns som att den har tagit över mej haha men ändå känner jag lite kärlek till den ändå!! aja skit samma!

Va på boxen med Louise igår också, väldigt givande träning, väldigt givande! fy fan det känns ungefär som man utsätter sej för ett hälsosamt självmord! sen skulle vi ha simmat men det blev inte så för lollo hade glömt sina badkläder och efter ett väl genomtänkt beslut kom vi fram till att det nog var ganska dumt att simma i string, även om vi hade väldigt bra och genialiska lösningar på hur detta skulle gå smidigast och smärtfriast till. så vi besluta att det får bli nästa veckas kroppsutmaning! så ist tog vi vårat pick och pack och drog ner och sola, känns lite som jag brände mej! är inte van detta nu för tiden!
Träffa Merja också, har fasen saknat henne, berätta att jag drömde om henne häromdagen! hon sa att hon hade haft en konstig dröm om en duva, hon fick för sej att duvan var jag ;) haha

Och nu till det sista, sen är jag färdig, jag Looovar! så var jag med om något himla skumt och häftigt häromdagen! onsdagen den 25:e november 2009 är något att komma ihåg !

Det känns konstigt, det gör det! Hur blir det här nu då? ska jag någonsin kunna släpa detta nu? jag mår illa..usch jag gör som jag alltid gör när något känns jobbigt ist, tänker att det inte finns! det brukar funka bäst! ett tag iaf.....




Tänkte att det va ett tag sen jag laddade upp en bild,. väldigt gammal bild på oss två!

 

Nej nu ska jag förbereda tvätten och lägga mej
och försöka blunda en stund till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0