När vi två blir en!

Ja jag brukar tänka på det här, vad konstigt att jag skulle bli kär i just dej och att du skulle bli kär i just mej, att vi skulle bli kära i just varandra! För hur ofta händer det egentligen att man får så starka känslor för en kompis? en väldigt bra kompis? och verkligen känner att man har hittat den rätte? jo en på miljonen kanske om ni frågar mej! och det lyckades hända precis mej, precis oss, och det är cooolt ;)

Den här året har varit ganska bra om jag säger så, jag har tillbringat i stort sett hela året med dej. Och den tid vi haft bara för oss själva har varit den bästa i hela mitt liv,.det känner jag just för att jag känner att jag äntligen har hittat den jag vill vara med,och det bästa av allt är ju att du också vill vara med mej! Det gör mej väldigt lycklig!

Alla pratar ju om att den rätte finns där ute nånstans, att det finns någon för alla! jag måste erkänna att jag var väldigt väääldigt skeptisk till det, jag har alltid gått omkring och trott att man inte kan vara helt nöjd, att man får nöja sej med det man har, att det inte finns något som är perfekt, ända tills jag träffade dej!

Jag har gått och blivit en sån som är livrädd för att binda mej, en sån som är livrädd för kärlek ..jag har aldrig tänkt så förut, men jag kan inte neka till det nu att jag är fruktansvärt livrädd för sånt.. rädd för att bli sårad, rädd för att offra massa saker och sedan går allt i kras, det är jag ju van vid,, men denna gång vet jag att även om jag är rädd, hur feg som helst så är han den rätta, och den jag vill spendera mitt liv med, det kanske är därför jag känner mej ännu räddare än vanligt, för att det är så mycket som står på spel..men hur som helst så är vi så hilma lika på ett sätt, och jag trivs som fisken i vattnet när jag är med dej, det är som att det är meningen att det ska vara så.. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag har hittat min själsfrände :) weeeei GRATTIS till mej!

Och förresten så har vi nu bestämt en sak.. jag lyckades låta mej övertalas tillslut och nu känns det faktiskt bra och som att det är det bästa! :) Det blir nog bra det här :)










Man kan nog sammanfatta det här som att jag är hopplöst förälskad ;)!

 


Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag var också skeptisk till det där om att det fanns en som verkligen var rätt för en, tills förra året :p :)

2009-11-10 @ 20:34:29
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Guuud, vad mysiga ni är ! :)

Jag blir så glad!

2009-11-10 @ 22:25:46
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0