Mardrömmar och en känslomässig berg-och Dalbana!

Måndag Måndag Måndag! - Och Massssssa att göra!!!!

Måste skriva klart min jobbansökan som det är sista dan för idag! SUCK! Har verkligen inte hunnit med det där, har vart något att göra nonstop hela tiden förra veckan! Men idag MÅSTE jag ta tag i det där.. Och gå upp dit och prata med dom där uppe .. det hoppas jag mest på! Det jag vill göra liksom!

Sen så ska jag verkligen försöka få ordning här hemma! Ser ut som ett krigshärjat slumkvarter! Grejer överrallt. men nu finns det ju lite mer förvaring så förhoppningsvis går det att göra det beboeligt här snart.. vi gjorde upp en liten deal imorse jag och min man,, vid veckans slut så ska det va fint och ordning här.. Good Luck säger jag bara.. krävs nog ett mindre mirakel ifall det ska hända, men vi ska göra vårat bästa!

Förresten så är jag JÄVLIGT Trött på dessa mardrömmar som förföljt mej i flera veckors tid.. börjar bli ganska tröttsamt,. alltid är det nåt! Väldigt kul, inte!!!!!! Sluta NU Tack!

Allt detta med stress och mardrömmar och massa annat får mitt psyke att hoppa höjdhopp och snurra runt.. ibland känner jag bara att jag vill sätta mej i ett hörn och gråta, bara gråta floder, och sedan somna och vakna upp till en bättre ljusare morgon men det går ju inte alltid tyvärr.. sedan blir jag glad, sedan blir jag arg sedan blir jag tom och så börjar det om.. är som ett pubertalt monster.. hormonerna härjar fritt och galet i min kropp.. Vill ha tillbaka glada mej! Den mej som är glad mest hela tiden :) Men det gäller väl bara att ha tålamod tänker jag och vänta ut dessa demoner och stressrelaterade tider. hon finns ju trots allt där inne, det vet jag :)


Ser iaf fram emot fredagskvällen med pangbrudarna! Det kan bli väldans kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0