Kafferep och Winnerbäck!

Gooo Middag!

Nyss ätit en smörgås som smaka precis som den gjorde på dagis.. mmmmm.. älskart!

Tro det eller ej så hann jag med precis allt jag skulle göra igår, typ iaf, nöjena fick kliva åt sidan, som att se desperate housewives och läsa men men kanske ska prova det idag istället..om det hinns vill säga! men städning bakning och skrivande av nytt CV och personligt brev var väl det viktigaste så det va skönt att det gick bra..Unnade mej själv ett bad efteråt med vin och tända ljus.. Stefans kommentar när han kom hem från jobbet
-Du är att en livsnjutare du! det kan inte förnekas!

Har nyss haft besök av Stefans familj, mamma pappa barn mormor och syskon :) det va väldigt trevligt, kaffe och fika, fick väldigt fina presenter också för att jag fyllt år :) tackar !

För övrigt så håller jag på att koka potatis.. äta bör man annars dör man, måste vara bland det smartaste någon sagt! Det annammar jag ,, mat är Gott!

Kl. 16.30 pricks kommer Jessie hit , blir att ladda inför Lasse, ååå vad underbart! Vin och Puckodrink står på menyn! Festligt värre!

Nej ska gå och titta till dessa jordpäron nu, hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0