Färdigflyttat!

Nu är alla möbler borta, å vad skönt att det äntligen är klart, har gått och grävt mej för detta väldigt länge men nu äntligen är slitet och släpet slut .. nästan iaf, har ju mina förråd kvar i stan men det får jag ta så snart jag orkar efter det här.. imorgon ska vi till karlstad för att se om det finns några lådor man kan slänga undan lite grejer i under sängen, för det ser väldigt mörkt ut om man tittar in i sovrummet, överbelamrat med kläder, och ändå är inte allt här. och mina skor har fortfarande inte kommit hit.. hur ska det här gå egentligen? va ner med två stora säckar med sommarkläder och liknande i förådet igår.. och ändå tar det aldrig slut.. puuuh... förresten så tror jag och Stefan att någon bor i källaren vid förrådena.. det ligger en madrass och täcke där nere och det ser verkligen ut som det bor någon där.. creepy!

Efter k-stad trippen blir det inget annat att göra än att städa. va kul för mej en fredagkväll sådär ..sen när detta är över. kan bara föreställa och drömma om det än så länge men när det är ordning här och allt är fint, då jävlar ska jag fira!!!

Nej återigen till plockandet! JAG HAR INGET LIV!!!!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0