Ett sällsynt exemplar

Tjena bloggen!

Igår infann jag mej på LLA med bäste fröken Strömberg! Å vilken energi jag fick.. hade vart massa krångel med bil och så vidare men när vi väl kom dit,gick in i baren beställde ett glas vin och tjuvlyssnade lite på förbandet så kändes allt underbart!
Efter lite letande hittade vi tillslut våra platser och börjar kika ut över scenen och folket framför den, och jag hade önskat att jag bara för en liten stund ha fötts med vingar och kunna flyga ner där under spelningen och ställa mej lite närmre. jaja. iaf när vi sitter där och tittar är det i princip tyst i arenan, bara slummret av folk som pratar. plötsligt ser jag en ensam kille som ståendes mitt i publiken börjar veva med händerna och klappa hysteriskt.. denne någon, denne kille var ingen mindre än Herr Sammy Svensson hahahaha! Vi började försöka kommunicera genom hela lokalen vilket inte lyckades så bra.. Kan ha vart en del som gärna hade viljat ge mej en snyting där ett tag! men men sagt är sagt och gjort är gjort!

efter konserten blev det donkmat och sen hem till sängen!

JAG ÄR NÖJD och kär som ett as!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0