TROLLTIDER!!!


Hej hallå!
WOHOOOOO!Nu är den min, TROLLTIDER på DVD. har bara haft dem på VHS förut och dom är nog borttappade för längesen. Jag blir så glad av de där trollena! (Hmm så fort jag säger troll så kommer jag lustigt nog att tänka på Fröknarna Malin Rapp och Åsa Jansson! Konstigt det där ;) haha!)

Trolltider ikväll alltså, det låter bra tycker jag, för känner mej helt jämnförkyld :( jag som hade funderat på att ta svinisvaccinet nu i veckan, nu tvekar jag ännu mer.. aja..Middag hos mamma idag sen har jag och Steffe kommit överrens om att städa hela lägenheten, heeeela lägenheten! Hmm dum överrenskommelse! its a dirty job but someone's got to do it, som man brukar säga!

Häljen har vart bra, va på Fezes 30års kalas i fredags, det va kul. i Lördags hyrde vi film och bara degade, och igår va vi upp till Persberg och fick mat hos Hasse och Christina, sen fika hos Therese!

Kommer ni förresten ihåg det där inlägget om mina häljer framöver, vill bara påpeka att jag enbart har en dag som inte är uppbokad nu! Så vill ni ha med mej på nåt nu innan jul så se till att passa in det just den dagen då :) haha.. antingen 18:e eller 19:e vet inte riktigt när jag är ledig. beror nog lite på Corran! Vi ska nämligen åka och bada bubbelpool då :) Passa skitbra eftersom det är stefans kusin och corres moster som har den, de har ställt på både mej stefan och corre ett antal ggr om att komma dit och bada så då slog vi våra kloka hjärnor ihop och fixade en liten gathering ;) sånt gillar jag! Nästa hälj blir det julbord för hela slanten, Fredag: med Stefans jobb Lördag: I Dalarna med mina favvisar!

Nej ska äta lite FRULLE nu, har inte hunnit det pga att jag jämt skjuter upp allting, mer läxor efter maten! 
(hmm jag visste en person förut som ALLTID sa Frulle. Jag hatade det ordet. Nu kan jag förstå varför han sa det, det låter så himla FUUULT, jag gillar fula ord och att göra narr av dem, så därav mitt nya ord för frukost.)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det blir jätte mysigt! :D

har inte ringt till carina än, men ska göra det :)

2009-12-07 @ 23:14:57
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0