Tattueringsfeber!

Yiiiiiaaaaahooo! Ååå vad jag vill göra en ny :) har tittat på lite bilder och vet precis vad jag vill ha :) Kanske ska ta och prova det där nya stället i Lesjöfors, har hört att det ska va bra :) Åse har ju så lång väntetid jämt..

Ååå jag är så himla trälig för varje gång jag får för mej att jag vill något så vill jag det på en gång bums med detsamma. vill helst ligga på tattueringsbordet just nu och pinas :) kanske inte är så bra att vara spontan med tattueringar? , eller kanske ändå.. Äsch, JAG VILL iaf :)

Snart tvättid, fyy för sånt! Men men som sagt det är sånt som måste göras.
sen domus för att handla lite mat. Magen börjar känna sej ihålig.

PUSS PUSS PUSS hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0