SONISPHERE!

ÅÅÅÅÅÅ FYYYYY FAAAAAAN VA JAG VILL PÅ DET!!!!!!!!!!

Har velat se Maiden sen jag va typ 13år men aldrig kommit iväg, det närmaste va att jag hörde dom på avstånd när dom spela i Göteborg sist de var i Sverige! Sen har jag velat se Mötley ett bra tag också,, fyy fan va jag ska se till att fixa biljetter, jag bara ska det :D. eftersom jag inte har något användarnamn och så så måste jag vänta tills Stefan kommer hem från jobbet ikväll och beställa då, om det finns kvar biljetter vill säga, dom släpptes ju 10 imorse så känns lite kritiskt, annars får man väl lov att köpa i andra hand, för jag ska verkligen iväg. Får jag se Maiden och Mötley så kvittar det att jag missar Kizz. Får ju iaf se D-A-D i sommar med :) sen kan dt bli kul att se W.A.S.P och Ratt också. Sen hopps jag på något asbra stort band, men det är ju ännu inte klart. gud vad jag Längtar efter Juni. Längtar efter Sölvesborg Längtar efter Norje och Längtar efter ja allt som hör där till :D Och speciellt så Längtar jag efter  Camp Rosa Socka! Uuuundertbart! Jag ÄLSKAR Rock! Det får mej att må bra :) Va fan skulle livet vara utan musik???

Massa Julbord i häljen, det va kul! Orkar inte skriva mer om det nu! Bara att det va gott och kul!

EXPRERT! - Ja, det är minsann jag på att drömma konstiga drömmar. Drömde nåt så sjukt inatt att man nästan blir mörkrädd haha.. och sen en väldigt obehaglig dröm. fy var helt förstörd när jag vakna!

Snart JUL, mm va jag längtar. Vi ska ha det så mysigt. Sen är det snart Nyår, Den 30:e åker vi. fy fan va roligt! LÄNGTAR och SAKNAR!!!


Fan va jag längtar efter mycket nu tydligen,aja. Hej så Länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0