Julskinka, som jag saknat dej.

Julbord idag med bästa och hans jobb. Julbord imöra med mina bästaste flickvänner! Åå så jag har saknat julskinkan, haha. den är ja svag för. och rödbetssallad, mm. finns det nåt godare? Svårt att tro just nu. Det va som jag sa till Adam Tensta en gång för länge sedan "-Jag beundrar dej för att du avstår alkohol och är vegetarian. Jag skulle också gärna göra det men det finns inte en chans att jag skulle klara det, jag uppskattar vin och julskinka allt för mycket."
Så var det med det. Som sagt man kan nog kalla mej en riktig livsnjutare.

Igår så bjöd jag på mat sen på kvällen så pimplade vi lite champange. Fint ska det va. Sen väntade en överraskning som verkar ha gått hem mer än väntat :) braa.

Idag har vi tvättid, kul. Sen måste jag till Becka och hämta nyckel för att kunna plocka ur mina förråd. Åå att jag alltid ska skjuta upp allting. Typiskt mej. Sen julbord med Fimek som sagt och sen hem och titta på resterande tid av Idol. Att Calle är kvar haha. Coolt. Men vill helst inte att han ska vinna tror jag, han är för cool för en mestävling som Idol egentligen (Hata mej om ni vill alla Idolälskare) Men erkänn att de flesta Idoldeltagare har lite popstämpel på sej, och mesattityd som dom här Ola, Måns, Danny och allt va dom heter. Jag är en tjej med Rock´n Roll i min kropp så hos mej går inte sån gengre hem. Inget jag kan hjälpa. Bara sån jag är, och sån jag är stolt över att vara! Och enligt min åsikt så lyckas alltid alla vinnare bli något av en mes, och för att inte glömma att nämna den omtalade förbannelse som vilat över idolvinnarna. Jag önskar att Calle behåller sin stil och allt därtill så kommer jag iaf fortsätta att vara svag för honom. Det är ju det som gjort att jag beundrat honom från början, Han är så motsatsen till de typiska idoldeltagarna.

Vill också tillägga för dom som inte vet (vilket inte borde vara många vid det här laget, haha) att Stefan HATAR Calle. och detta enbart för att jag gillar honom så mycket. svartsjuka?! Nähä! aja iaf så sa Theodor 9år gammal så här till Stefan häromdagen: "-Stefan, Du ser ut som Calle i Idol fast inte lika tjock." Haha. Nice Steffe :) Jag tyckte det var väldigt humoristiskt!

Nu ska jag ta en dusch, kanske en macka och sen gosa ner mej i sängen igen med Nikki såklart! Hörs da!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0