Jul.

Då var julafton över, väldigt mysig sådan.
Kvällen innan så klädde vi julgranen och åt julskinkesmörgås och lyssnade på julmusik. Lite julstäming blev det allt!

På julaftonsmorgonen så gick vi upp och tände ljus och åt tomtegröt och julskinka, igen :) mm det är gott. Under granen låg 6stycken paket. på tre av dem satt ett par väldigt söta lappar:

"God Jul bästa tjejen man kan ha. Jag älskar dej"
"God Jul Älskling önskar fadern till dina barn."
"God Jul Älskling önskar din blivande man."

haha Det är min man det :) tiihh...

Efter julklappsöppningen gjorde vi oss i ordning och for hem till mamma och åt mat och tittade på Kalle Anka. sen efter det så åkte vi upp till Persberg till Hasse och Christina och resten av släkten. Fick till och med besök av tomten, jag undrar jag vad stefan har mutat den där gamligen med för han var nämligen den enda "vuxna" ;) som fick paket av honom, ..stefan och barna ;) haha.

Fick också skita bra presenter av alla. Fick t ex min efterlängtade potatissticka, mamma hade tydligen letat arslet av sej utan att hitta någon, så till sist hittade hon ett ställe på internet där hon kunde köpa ifrån, det blev fina grejjer minsann, handsmidat skaft och grejer haha. jag som bara hade förväntat mej en vanlig ynka i ståltråd. Likaså var det med noppringsmaskinen, dom har tydligen slutat tillverka såna. men nu fick jag iaf en som verkar skitbra. även den från internet. bra grejjer det där med internet.
Vi fick även också massa presentkort från mamma och massa annat skoj :)
Av Hasse och Christina fick vi bland annat världens roligaste present. Dom har bokat en stuga i Sälen åt mej och Stefan, systrar m familjer så vi ska åka upp i April och vara där från en söndag till torsdag,. Kommer bli hur najs och mysigt som helst! :) ser jag fram emot :)

Idag blir det utgång och jag känner på mej att jag kommer att bli full som en kastrull med tanke på hur lite jag sovit i natt. vakna halv 8 och kunde inte somna om...så kan det gå. så vi säger väl som så, vi ses i dimman! ska försöka att ta det lugnt dock :)


Nej för mycket text blev det här. jämnar ut med lite bilder ist :)

Våran Julgran :)

 

Jag och Mikaela

 

ÄLSKLING!

 

Avslutar med en bild på självaste tomtefar och alla barnen!


.::GOD JUL::.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0