GONE!

Yes yes yes, nu är den borta, den där allt för hemska utväxten :) NIIIIICE!

Borde göra något vettigt nu men finner ingen inspiration! ojdå!
Idag har jag återigen gjort det jag gör bäst när jag känner mej stressad eller mår dåligt, shoppat åt mej själv! Hur kan det kännas så bra ?? Köpte en ny parfym och ny mascara, eller stavas det maskara?? konstigt ord det där!
Kanske kan berätta lite vad jag köpte i Karlstad häromdagen också, i brist på annat att sysselsätta mej med ist för att göra det jag borde göra..
Fick tag i presenter åt syrran iaf, hon fick två armband, som tydligen gick hem, kul när man prickar rätt. sen ett par örhängen, men sånna hade hon redan, Typiskt, verkar som jag känner till hennes stil lite :)
Åt mej köpte jag lite smycken, en klänning, två par leggings, ljuslyktor, ett par asa snygga trosor och två par skor :) Ovanligt att jag köpte skor, lyckas alltid få med mej minst ett par skor hem varje gång jag shoppar. Hmm.. Det första Stefan sa när han kom innanför dörren från jobbet var -Har du köpt skor?! haha, skulle inte bli förvånad om jag får förbud i att köpa skor snart.
Förresten så diskuterade vi lite om beroenden, vi pratade om vad jag skulle behöva ge upp ifall han skulle ge upp sin snus. Hans svar var mina skor och armband! Aldrig i livet!!! tänkte jag, det skulle inte mitt psyke palla tror jag, hoppas han aldrig blir tvingad att sluta snusa, haha!

Hoppas mamma kan skjutsa mej till Persberg sen! Sa till Krille att jag skulle komma upp mellan halv sex och sex! Och har inte den minsta lust att gåå haha!

Nej jag får ingen ordning på det här,! Hörs en annan gång!
PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0