En Shopaholics Bekännelser.

Hmm ja, har inte sett filmen men jag kan faktiskt bekänna att jävar vad jag har shoppat idag. Kommer inte ens ihåg vad jag köpt så får nog ta och gå igenom de där påsarna. Endast en julklapp kvar, till mormor, men det hittar jag nog här i stan nånstans. Mammi kom och hämta mej idag typ vid 13 och så kom vi hem nu jäms efter 21. fy va jobbigt det vart med feber och allt :( men nu är det klart. Skulle egentligen vart upp till Yvonne och Matz i eftermiddags men mamma var ju tvungen att åka till karlstad idag så då fick ju jag lov att följa med, hade ju lite klappar kvar. Så jag får väl lov att säga Grattis Matz Rapp på din 50års dag :) fyyy tusan vilken rolig fest ni hade i sommras :)

Jisses vad fort klockan gick. Måste ju hinna slå in Steffes julklappar innan han kommer hem från jobbet. Så är väll dags att kila!

Ciao!

Ps. Någon som har något bra julklappsrim?? Måste rimma på en 20krs gåva tills julafton,. hmm kan bli klurigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0