911

Happ, igår kväll typ vid sex åkte vi till akuten i Karlstad. Jag har haft svårt och andas i ett par dar och haft ett tryck över bröstet och haft jätteont, så mamma blev orolig när jag berättade det (ni vet ju hur mammor blir) så hon ringde sjukvårdsupplysningen och dom rådde oss att åka in, kul tänkte jag, väldigt kul.

iaf när vi kom fram fick jag bli undersökt nästan direkt. satte massa sugproppar på mej och tog massa prover, sen va det bara att vänta, efter en timme i andra väntrummet så kom en sköterska och erbjöd mej en säng, så där låg jag då i en sjukhussäng bredvid en gammal man med bara ett skynke emellan och väntade på farbror doktorn, under tiden kom det flera sköterskor och frågade hur det var och tryckte mej i bröstet,.. aoooochh va ont det gjorde kan jag säga .. till slut flyttade dom mej,.. och sängen haha till ett annat rum och efter typ en kvart kom doktorn in, han lysnnade och kände och efter en genomgång om vad dom hade tagit för prover så fick jag åka hem, dom hittade inget allvarligt utan sa att det kan va någon inflammation i lungsäckarna eller något sånt .. kom hem typ halv ett. stackars steffe låg vaken när jag kom fast han skulle upp 5 imorse, han hade skickat sms och hade tydligen blivit orolig.. haha min pojke det!

Idag känns det lite bättre måste jag erkänna. tur det för vi ska ju anordna födelsedagskalas idag :) när stefan kommer hem från jobbet så ska vi åka och handla och sen blir det tårtbak för fulla muggar, blir en lite vuxnare (om nu tårtor kan bli vuxna) och en mer barnvänlig med godis och grejs på.. har inte en aning om vad jag sysslar med men hoppas dom går att äta iaf..

nej har så mycket att säga men håller tyst ist, jag grubblar väl sönder det som vanligt ist ,, aja. haet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0